1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.
  2. Forum İllegal Uyarısı Forum kuralları gereği forumda video ve illagal paylaşım yapmak yasaktır.Program Arşivimizde ise kısıtlanmış sürüm yada dağıtımı serbest olan (trial - freeware) yazılımlar yayınlayınız..Aksi takdirde mesajlarınız silinecektir..

Hızlı İncelme Diyeti

Konusu 'Sağlık-Güzellik-Kadın' forumundadır ve guclusat tarafından 14 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

  1. guclusat
    Offline

    guclusat Tanınmış Üye Süper Moderatör

    Katılım:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9.754
    Ödül Puanları:
    48
    Burada size öğün öğün ne yemeniz gerektiğini değil, her öğün için değişik alternatifler sunuyoruz. Bunların içinde beğendiklerinizi ve canınızın çektiğini yiyebilirsiniz. Kahvaltınız 300 - 350, öğle ve akşam yemekleriniz 350 - 400, ara öğünleriniz ise 65 kaloriden oluşuyor. Bu diyet programına uyarsanız, yedi günde üç kilo verebilirsiniz.

    Sabah

    • Bir dilim kepek ekmeğine sürülmüş yağsız labne, yanında bir adet domates ya da greyfurt ve bir bardak taze sıkılmış meyve suyu.
    • İki dilim kepek ekmeğiyle hazırlanmış peynirli tost, bir adet yumurtayla yapılmış omlet, bir adet domates.
    • Bir adet elma, 30 gram müsli, bir çay kaşığı bal ve 100 gram yağsız sütle hazırlanmış elmalı müsli.
    • Bir dilim reçelli ya da ballı etimek, 40 gram yağsız salam ya da tavuk göğsü, yarım adet salatalık
    • Çalışan kadınlar için, bir adet muz, bir adet elma, bir adet kividen oluşan meyve tabağı

    Öğle

    • Bir porsiyon yağsız tavada hazırlanmış sebze ızgara
    • İki dilim vejetaryen pizza
    • Bir kase çorba, bir dilim kepek ekmeği, 20 gram yağsız peynir ,
    • Bir adet fırında patates, yanında haşlanmış sebze
    • Çalışan kadınlar için, Salata yapraklı, peynirli, domatesli sandviç, yanında bir bardak domates suyu

    Akşam

    • Bir adet kepek ekmeğiyle hazırlanmış domatesli, biberli, peynirli tost
    • Patates, kabak ve bamyayla hazırlanmış bir tabak yağsız türlü
    • Bir tabak spagetti bolonez
    • ,İki adet etli domates dolması
    • 250 gram haşlanmış patates, üzerine maydanoz, karabiber ve tuz serpebilirsiniz.
    [TABLE="align: center"]
    [TR]
    [TD]Ara öğünler

    • 65 kaloriden az
      Bir adet kayısı
      Bir adet elma
      Bir adet portakal ya da greyfurt
      Bir avuç dolusu üzüm ya da kiraz
      Bir adet şeftali
      İki - üç adet havuç
      150 gram yağsız yoğurt
      İki adet bisküvi
    • 65 kaloriden fazla
      Bir adet muz
      Bir adet armut
      150 - 200 gram diyet meyve yoğurdu
      150 gram probiyotik yoğurt
      Bir adet çokoprens
      Üç parça çikolata
    [/TD]
    [TD="width: 140"][/TD]
    [/TR]
    [/TABLE]

    Lütfen Diyetleri Uygulamadan Önce Doktorunuza Başvurun.
     

Sayfayı Paylaş