1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.

Hızlı İncelme Diyeti

Konusu 'Sağlık-Güzellik-Kadın' forumundadır ve guclusat tarafından 14 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

  1. guclusat
    Offline

    guclusat Tanınmış Üye Süper Moderatör

    Katılım:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    10.044
    Ödül Puanları:
    48
    Burada size öğün öğün ne yemeniz gerektiğini değil, her öğün için değişik alternatifler sunuyoruz. Bunların içinde beğendiklerinizi ve canınızın çektiğini yiyebilirsiniz. Kahvaltınız 300 - 350, öğle ve akşam yemekleriniz 350 - 400, ara öğünleriniz ise 65 kaloriden oluşuyor. Bu diyet programına uyarsanız, yedi günde üç kilo verebilirsiniz.

    Sabah

    • Bir dilim kepek ekmeğine sürülmüş yağsız labne, yanında bir adet domates ya da greyfurt ve bir bardak taze sıkılmış meyve suyu.
    • İki dilim kepek ekmeğiyle hazırlanmış peynirli tost, bir adet yumurtayla yapılmış omlet, bir adet domates.
    • Bir adet elma, 30 gram müsli, bir çay kaşığı bal ve 100 gram yağsız sütle hazırlanmış elmalı müsli.
    • Bir dilim reçelli ya da ballı etimek, 40 gram yağsız salam ya da tavuk göğsü, yarım adet salatalık
    • Çalışan kadınlar için, bir adet muz, bir adet elma, bir adet kividen oluşan meyve tabağı

    Öğle

    • Bir porsiyon yağsız tavada hazırlanmış sebze ızgara
    • İki dilim vejetaryen pizza
    • Bir kase çorba, bir dilim kepek ekmeği, 20 gram yağsız peynir ,
    • Bir adet fırında patates, yanında haşlanmış sebze
    • Çalışan kadınlar için, Salata yapraklı, peynirli, domatesli sandviç, yanında bir bardak domates suyu

    Akşam

    • Bir adet kepek ekmeğiyle hazırlanmış domatesli, biberli, peynirli tost
    • Patates, kabak ve bamyayla hazırlanmış bir tabak yağsız türlü
    • Bir tabak spagetti bolonez
    • ,İki adet etli domates dolması
    • 250 gram haşlanmış patates, üzerine maydanoz, karabiber ve tuz serpebilirsiniz.
    [TABLE="align: center"]
    [TR]
    [TD]Ara öğünler

    • 65 kaloriden az
      Bir adet kayısı
      Bir adet elma
      Bir adet portakal ya da greyfurt
      Bir avuç dolusu üzüm ya da kiraz
      Bir adet şeftali
      İki - üç adet havuç
      150 gram yağsız yoğurt
      İki adet bisküvi
    • 65 kaloriden fazla
      Bir adet muz
      Bir adet armut
      150 - 200 gram diyet meyve yoğurdu
      150 gram probiyotik yoğurt
      Bir adet çokoprens
      Üç parça çikolata
    [/TD]
    [TD="width: 140"][/TD]
    [/TR]
    [/TABLE]

    Lütfen Diyetleri Uygulamadan Önce Doktorunuza Başvurun.
     

Sayfayı Paylaş