1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.
  2. Forum İllegal Uyarısı Forum kuralları gereği forumda video ve illagal paylaşım yapmak yasaktır.Program Arşivimizde ise kısıtlanmış sürüm yada dağıtımı serbest olan (trial - freeware) yazılımlar yayınlayınız..Aksi takdirde mesajlarınız silinecektir..

Outlook express'inize bir mail hesabı açmak için Resimli Anlatım

Konusu 'Genel PC Konuları' forumundadır ve guclusat tarafından 10 Ekim 2009 başlatılmıştır.

  1. guclusat
    Offline

    guclusat Tanınmış Üye Süper Moderatör

    Katılım:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9.756
    Ödül Puanları:
    48
    Outlook express'inize bir mail hesabı açmak için aşşağıdaki adımları izleyin

    [​IMG]

    1-) Outlook express' i açın ve "Araçlar" menüsünden "Hesaplar" ı seçin.

    [​IMG]
    2-) Karşınıza gelen yeni pencerede "Posta" sekmesine (şekilde 1 ile gösterilen yer) gelin. Daha sonra "Ekle" butonuna (şekilde 2 ile gösterilen yer) basarak "Posta" yı seçin ve "İleri" botununa basın.

    [​IMG]

    3-) İlk olarak posta göndereceğimiz kişilerin adımızı ne şekilde göreceğini belirlemeliyiz. Bunu için şekilde gösterilen alana adınızı yazın ve "İleri" butonuna basın.

    [​IMG]
    4-) Şimdi e-mail adresimizi girmemiz gerekiyor. Pop 3 hesabınız için ilk kısma e-mail adresinizi yazın. Eğer hotmail den yeni birr hesap açmak isterseniz ikinci kısmı seçmelisiniz. Gerekli girdileri yaptıktan sonra "İleri" botonuna basın.

    [​IMG]

    5-) Şimdi e-mail adresimizin postaları alıp göndermesi için gerekli olan sunucu adreslerini girmemiz gerekiyor. Bunu için öncelikle posta sunucumuzun tipini belirlemeliyiz, şekilde 1 ile gösterilen kısımdan sunucu tipini seçebilirsiniz. Daha sonra şekilde 2 ve 3 ile gösterilen kısımlara gelen ve giden posta sunucu adreslerini yazın. Bunlar genellikle, gelen posta sunucusu için "mail" ile ve giden posta sunucusu için "smtp" ile başlar. Gerekli bilgileri yazıp "İleri" butonuna basın.

    [​IMG]
    6-) Şimdi sunumuza kendimiz tanıtacak olan "Hesap Adı (e-mail adresinizle aynı olacak şekilde)"ve "Parola" mızı girmeliyiz.Şekilde 1 ve 2 ile gösterilen alanlara gerekli bilgileri girin. 3 ile gösterilen kısmı işaretlerseniz postalarınız alınırken size şifreniz tekrar sorulmaz. Bu alanı işaretlemesseniz her posta alımında sizden şifrenizi girmeniz istenecektir. "İleri" butonuna basıp bir sonraki adıma geçiniz.

    [​IMG]

    7-) Aşağıdaki resimdeki iletiyi aldıysanız tüm işlemler başarıyla uygulanmış demektir. "Son" u tıklatıp işlemi bitirebilirsiniz.

    [​IMG]


    8 -) Maillerinizin güvenliği için tekrar araçlardan / hesaplara girin . kurulumunu yaptığınız yeni mail hesabınızı seçin. 2. olarak özellikler butonunu tıklayın. ​


    [​IMG]


    9- ) 1.olarak özelliklere girin sunucuları seçin. 2. olarak Sunucum kimlik doğrulması gerektiriyor seçeneğini aktiv hale getirin. 3.olarak Uygula diyerek çıkın. ​


    10-) Mail göndermek ve almak için araç çubuğundan "Gönder ve Al" ı seçmeniz yeterlidir
     

    Ekli Dosyalar:

Sayfayı Paylaş