1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.
  2. Forum İllegal Uyarısı Forum kuralları gereği forumda video ve illagal paylaşım yapmak yasaktır.Program Arşivimizde ise kısıtlanmış sürüm yada dağıtımı serbest olan (trial - freeware) yazılımlar yayınlayınız..Aksi takdirde mesajlarınız silinecektir..

Simitin ve peynirin kalorisi

Konusu 'Sağlık-Güzellik-Kadın' forumundadır ve guclusat tarafından 11 Eylül 2011 başlatılmıştır.

  1. guclusat
    Offline

    guclusat Tanınmış Üye Süper Moderatör

    Katılım:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9.754
    Ödül Puanları:
    48
    Diyet programlarında genelde bir kibrit kutusu peynir lafı çok geçer. 30 gr yani ortalama bir kibrit kutusu peynir ne kadar kalori içerir? Bu sorunun cevabı hangi peynir olduğuna göre değişiyor.


    BRİE: 96 kalori
    CAMEMBERT: 89 kalori
    PARMESAN : 136 kalori
    SÜZME PEYNİR : 29 kalori
    KAŞAR PEYNİRİ : 124 kalori
    MOZARELLA : 90 kalori
    RİCOTTA : 56 kalori
    KEÇİ PEYNİRİ : 59 kalori
    BEYAZ PEYNİR : 75 kalori içeriyor.



    Zayıflamak isteyenler tarafından en çok tüketilen simit ise aslında kalori açısından pek fakir sayılmaz. Ama çok küçük miktarda tüketildiği için ve bazen bir öğün yerine geçtiğinden dolayı tercih ediliyor. Her bir simidin hamuru 60 gramdır, pişerken 20 gram fire verir ve 40 gram gelir. Bu 40 gr simitin kalorisi yaklaşık olarak 240-260 kaloridir. Bazı diyetisyenlere göre bu 300 kaloriyi bile bulabilmektedir.
    100 gr kuru fasulyenin kalorisi ise 326, yine 100 gr keçi boynuzunun ise 308 kalorisi vardır.



    Salatanın kalorisi ise içine koyacağınız malzemeye göre değişecektir.



    1 porsiyon kuzu kebapta 455 kalori var.
    1 lahmacunda ise 250 kalori bulunuyor.



    Günde kaç kalori almak gerekir?



    Öncelikle, dengeli bir beslenme programı uygulayarak vücudunuzdaki her bir kilo için 20 kalori almalısınız. Buna, günlük aktivite durumunuza göre 400-700 kalori daha eklemelisiniz. Mesela 65 kiloda aktif bir kadın günlük olarak 1800-2000 kalori alması gerekir. Bu kişi haftada yarım ile bir kilo vermek istediğinde, günlük kalori miktarını 500 kalori azaltması lazım. Eğer daha kalıcı ve sağlıklı kilo çözümleri istiyorsanız, diyet yaparken günlük kalori miktarından 250 kalori indirin ve 250 kaloriyi yaktıracak kadar da egzersiz yapın.

    Egzersiz olarak özellikle bel ağırlıklı hareketler mekik sınav gibi göbek kısmının kaslarını daha çok hareket ettirerek göbeğinizi eritmenize daha fazla yardımcı olacaktır..
     

Sayfayı Paylaş